Zajęcia do wyboru
CHEMIA
Studia I stopnia, studia stacjonarne – zajęcia fakultatywne, wszystkie specjalności
Zapisy na zajęcia odbywają się na przełomie kwietnia i maja w roku akademickim poprzedzającym rok, w którym te zajęcia będą realizowane
Studenci wybierają do realizacji na II roku studiów w semestrze 3, następujące liczby punktów ECTS z zajęć fakultatywnych
II ROK – SEMESTR 3 |
|
specjalność |
ECTS |
Analityka i diagnostyka chemiczna |
5 |
Chemia biomedyczna |
3 |
Chemia kosmetyków |
3 |
Chemia żywności |
2 |
Wykaz zajęć do wyboru w semestrze 3:
II ROK – SEMESTR 3 – zajęcia do wyboru |
|||||
tytuł |
wykład |
ćw. audyt. |
ćw. lab. |
razem |
ECTS |
30 |
30 |
|
60 |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
2 |
|
Nanocząstki w medycynie, kosmetologii, biotechnologii i ochronie środowiska |
15 |
|
15 |
30 |
2 |
30 |
|
|
30 |
2 |
|
15 |
|
30 |
45 |
3 |
|
|
|
30 |
30 |
2 |
|
Wstęp do grafiki molekularnej (zajęcia w formie e-learningowej) |
30 |
|
|
30 |
2 |
Wstęp do modelowania molekularnego (zajęcia w formie blended-learning) |
15 |
|
30 |
45 |
3 |
Wszystkie zajęcia kończą się zaliczeniem na ocenę
Studenci wybierają do realizacji na II roku studiów w semestrze 4, następujące liczby punktów ECTS z zajęć fakultatywnych
II ROK – SEMESTR 4 |
|
specjalność |
ECTS |
Chemia biomedyczna |
3 |
Chemia kosmetyków |
2 |
Chemia żywności |
4 |
Wykaz zajęć do wyboru w semestrze 4:
II ROK – SEMESTR 4 – zajęcia do wyboru |
|||||
tytuł |
wykład |
ćw. audyt. |
ćw. lab. |
razem |
ECTS |
15 |
|
30 |
45 |
3 |
|
|
|
15 |
15 |
1 |
|
15 |
|
30 |
45 |
3 |
|
|
|
45 |
45 |
3 |
|
|
|
45 |
45 |
3 |
|
|
30 |
|
30 |
2 |
|
|
|
30 |
30 |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
1 |
Wszystkie zajęcia kończą się zaliczeniem na ocenę
*zajęć nie mogą wybierać studenci realizujący specjalność – chemia kosmetyków
Studenci wybierają do realizacji na III roku studiów w semestrze 5, następujące liczby punktów ECTS z zajęć fakultatywnych
III ROK – SEMESTR 5 |
|
specjalność |
ECTS |
Analityka i diagnostyka chemiczna |
7 |
Chemia biomedyczna |
4 |
Chemia kosmetyków |
3 |
Chemia żywności |
2 |
Wykaz zajęć do wyboru w semestrze 5:
III ROK – SEMESTR 5 – zajęcia do wyboru |
|||||
tytuł |
wykład |
ćw. audyt. |
ćw. lab. |
razem |
ECTS |
7,5 |
7,5 |
|
15 |
1 |
|
30 |
|
30 |
60 |
3 |
|
30 |
30 |
60 |
4 |
||
|
30 |
|
30 |
2 |
|
15 |
|
45 |
60 |
4 |
|
15 |
|
30 |
45 |
3 |
|
|
|
20 |
20 |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
2 |
Wszystkie zajęcia kończą się zaliczeniem na ocenę
*zajęć nie mogą wybierać studenci realizujący specjalności: analityka i diagnostyka chemiczna oraz chemia żywności
Studenci wybierają do realizacji na III roku studiów w semestrze 6, następujące liczby punktów ECTS z zajęć fakultatywnych
Studenci wybierają do realizacji na III roku studiów w 6 semestrze również blok zajęć dyplomowych;
Wykład dyplomowy – 30 godz. (2 ECTS)
Seminarium dyplomowe – 30 godz.
Pracownię dyplomową – 60 godz.
Blok zajęć dyplomowych będzie realizowany w wybranej Katedrze / Zakładzie / Pracowni.
Wykład dyplomowy jest wykładem OBOWIĄZKOWYM dla studentów, którzy wybrali dany blok zajęć dyplomowych, a wykładem do wyboru dla studentów innych grup dyplomowych.
III ROK – SEMESTR 6 |
|
specjalność |
ECTS |
Analityka i diagnostyka chemiczna |
5 w tym 2 z puli anglojęzycznej |
Chemia biomedyczna |
3 w tym 2 z puli anglojęzycznej |
Chemia kosmetyków |
2 z puli anglojęzycznej |
Chemia żywności |
3 w tym 2 z puli anglojęzycznej |
Wykaz zajęć do wyboru w semestrze 6:
III ROK – SEMESTR 6 – zajęcia do wyboru |
UWAGI* |
|||||
tytuł |
wykład |
ćw. audyt. |
ćw. lab. |
razem |
ECTS |
|
|
6** |
24 |
30 |
2 |
|
|
30 |
|
|
30 |
2 |
ZDChiPN |
|
30 | 30 | 2 | ||||
|
30 |
|
30 |
2 |
|
|
15 |
|
30 |
45 |
3 |
|
Wszystkie zajęcia kończą się zaliczeniem na ocenę
*Adnotacja w tej kolumnie oznacza, że dany wykład jest wykładem dyplomowym i tym samym obowiązkowym dla studentów wykonujących pracę dyplomową w wybranej Katedrze / Zakładzie / Pracowni
**Zajęcia terenowe
III ROK – SEMESTR 6 – zajęcia do wyboru anglojęzyczne |
|||||
tytuł |
wykład |
ćw. audyt. |
ćw. lab. |
razem |
ECTS |
15 |
|
|
15 |
2 |
|
30 |
15 |
|
45 |
6 |
|
15 |
|
|
15 |
2 |
|
|
|
15 |
15 |
2 |
|
4 |
|
11 |
15 |
2 |
|
|
15 |
|
15 |
2 |
|
|
|
15 |
15 |
2 |
|
4 |
4 |
7 |
15 |
2 |
|
15 |
|
|
15 |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
4 |
|
|
|
15 |
15 |
2 |
|
What can electrochemical methods offer in the study of biologically active compounds |
15 |
|
|
15 |
2 |
Wszystkie zajęcia kończą się zaliczeniem na ocenę