fbpx Publikacje | Wydział Chemii

Jesteś tutaj

Publikacje

2021

140 punktów MNiSzW

1. A. Milewska, Y. Chi, A. Szczepanski, E. Barreto-Duran, A. Dabrowska, P. Botwina, M. Obloza, K. Liu, D. Liu, S. Guo, Y. Ge, J. Li, L. Cui, M. Ochman, M. Urlik, S. Rodziewicz-Motowidło, F. Zhu, K. Szczubialka, M. Nowakowska, i K. Pyrć:
    „HTCC as a Polymeric Inhibitor of SARS-CoV-2 and MERS-CoV”,
    Journal of Virology, t. 95, nr 4, ss. 1–15, 2021.

2. A. Romanowska, K. Węgrzyn, K. Bury, E. Sikorska, A. Gnatek, A. Piwkowska, I. Konieczny, A. Lesner, i M. Wysocka:
    „Novel cell permeable polymers of N-substituted L-2,3-diaminopropionic acid (DAPEGs) and cellular consequences of their interactions with nucleic acids”,
    International Journal of Molecular Sciences, t. 22, nr 5, ss. 1–24, 2021.

100 punktów MNiSzW

1. P. Jurczak, E. Sikorska, P. Czaplewska, S. Rodziewicz-Motowidło, I. Zhukov, i A. Szymańska:
    „The influence of the mixed DPC:SDS micelle on the structure and oligomerization process of the human cystatin C”,
    Membranes, t. 11, nr 1, ss. 1–22, 2021.

2. P. Jurczak, K. Szutkowski, S. Lach, S. Jurga, P. Czaplewska, A. Szymańska, i I. Zhukov:
    „DMPC phospholipid bilayer as a potential interface for human cystatin C oligomerization: analysis of protein-liposome interactions using NMR spectroscopy”,
    Membranes, t. 11, nr 1, ss. 1–14, 2021.

3. P. Niedziałkowski, M. Bojko, J. Ryl, A. Wcisło, M. Spodzieja, K. Magiera-Mularz, K. Guzik, G. Dubin, T. Holak, T. Ossowski, i S. Rodziewicz-Motowidło:
    „Ultrasensitive electrochemical determination of the cancer biomarker protein sPD-L1 based on a BMS-8-modified gold electrode”,
    Bioelectrochemistry, t. 139, ss. 1–10, 2021

70 punktów MNiSzW

1. N. Karska, M. Graul, E. Sikorska, M. Ślusarz, I. Zhukov, F. Kasprzykowski, A. Kubiś, A. Lipińska, i S. Rodziewicz-Motowidło:
    „Investigation of the effects of primary structure modifications within the RRE motif on the conformation of synthetic bovine herpesvirus 1‐encoded UL49.5 protein fragments”, Chemistry & Biodiversity, nr online first, ss. 1–16, 2021

2. P. Krupa, M. Spodzieja, i A. Sieradzan
    „Prediction of CD28-CD86 protein complex structure using different level of resolution approach”,
    Journal of Molecular Graphics & Modelling, t. 103, ss. 1–8, 2021.

Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Aneta Szymańska