Zajęcia do wyboru
OCHRONA ŚRODOWISKA
Studia I stopnia, studia stacjonarne – zajęcia fakultatywne
Zapisy na zajęcia odbywają się na przełomie kwietnia i maja w roku akademickim poprzedzającym rok, w którym te zajęcia będą realizowane
Studenci wybierają do realizacji na II roku studiów w semestrze 4 minimum 5 punktów ECTS
II ROK – SEMESTR 4 – zajęcia do wyboru |
||||||
tytuł |
wykład |
ćw. audyt. |
ćw. lab. |
razem |
forma zaliczenia |
ECTS |
Analiza wody (WCh) |
15 |
|
30 |
45 |
Z |
3 |
|
|
15 |
15 |
Z |
1 |
|
30 |
|
|
30 |
Z |
2 |
|
|
30 |
|
30 |
Z |
2 |
|
|
30 |
|
30 |
Z |
2 |
|
15 |
15(T) |
|
30 |
Z |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
Z |
2 |
Studenci wybierają do realizacji na III roku studiów w semestrze 5 minimum 14 punktów ECTS
III ROK – SEMESTR 5 – zajęcia do wyboru |
||||||
tytuł |
wykład |
ćw. audyt. |
ćw. lab. |
razem |
forma zaliczenia |
ECTS |
|
15 |
30 |
45 |
Z |
3 |
|
30 |
|
15 |
45 |
Z |
3 |
|
|
30 |
|
30 |
Z |
3 |
|
Auditor ISO 14001 (WE) |
7,5 |
7,5 |
|
15 |
Z |
1 |
15 |
|
|
15 |
Z |
1 |
|
Chemia środowiska (WCh) |
30 |
15 |
60 |
105 |
E |
7 |
Ekologia biochemiczna (WCh) |
30 |
|
|
30 |
Z |
2 |
30 |
|
15 |
45 |
Z |
3 |
|
15 |
15 |
|
30 |
Z |
2 |
|
Język niemiecki (CJO) |
|
30 |
|
30 |
Z |
2 |
Nanocząstki w medycynie, kosmetologii, biotechnologii i ochronie środowiska (WCh) |
15 |
|
15 |
30 |
Z |
2 |
Paleoekologia (WB) |
30 |
|
|
30 |
Z |
2 |
|
|
30 |
30 |
Z |
2 |
|
15 |
15 |
|
30 |
Z |
2 |
|
15 |
|
|
15 |
Z |
1 |
Studenci wybierają do realizacji na III roku studiów w semestrze 6 minimum 10 punktów ECTS: 8 punktów ECTS z puli zajęć polskojęzycznych oraz 2 punkty ECTS z puli zajęć anglojęzycznych
III ROK – SEMESTR 6 – zajęcia do wyboru |
||||||
tytuł |
wykład |
ćw. audyt. |
ćw. lab. |
razem |
forma zaliczenia |
ECTS |
Analiza żywności (WCh) |
15E |
|
45 |
60 |
E |
4 |
Chemia a społeczeństwo (WCh) |
30 |
|
|
30 |
Z |
2 |
30 | 30 | 2 | ||||
15 |
|
12+3T |
30 |
Z |
2 |
|
|
30 |
|
30 |
Z |
2 |
|
Ekologia roślin (WB) |
30 |
|
30 |
60 |
Z |
4 |
Ekologia zwierząt (WB) |
30 |
|
|
30 |
Z |
2 |
Ekotechnologie (WCh) |
|
30 |
|
30 |
Z |
2 |
|
|
30 |
30 |
Z |
2 |
|
15 |
|
30 |
45 |
Z |
3 |
|
Naturalne i antropogeniczne zawiesiny w zbiornikach wodnych – znaczenie i konsekwencje (WOiG) |
15 |
|
|
15 |
Z |
1 |
Ochrona wód podziemnych (WOiG) |
30 |
|
|
30 |
Z |
2 |
|
|
30 |
30 |
Z |
2 |
|
15 |
|
30 |
45 |
Z |
3 |
|
Zoologia stosowana (WB) |
15 |
|
15 |
30 |
Z |
2 |
III ROK – SEMESTR 6 – zajęcia do wyboru anglojęzyczne |
||||||
tytuł |
wykład |
ćw. audyt. |
ćw. lab. |
razem |
forma zaliczenia |
ECTS |
15 |
|
|
15 |
Z |
2 |
|
30 |
15 |
|
45 |
Z |
6 |
|
15 |
|
|
15 |
Z |
2 |
|
|
|
15 |
15 |
Z |
2 |
|
4 |
|
11 |
15 |
Z |
2 |
|
|
15 |
|
15 |
Z |
2 |
|
|
|
15 |
15 |
Z |
2 |
|
4 |
4 |
7 |
15 |
Z |
2 |
|
15 |
|
|
15 |
Z |
2 |
|
30 |
|
|
30 |
Z |
4 |
|
|
|
15 |
15 |
Z |
2 |
|
What can electrochemical methods offer in the study of biologically active compounds? |
15 |
|
|
15 |
Z |
2 |