Rekrutacja na studia zagraniczne Erasmus+ w roku akademickim 2025/26
Rekrutacja na studia zagraniczne
w ramach programu ERASMUS+ w roku akademickim 2025/26
Postępowanie rekrutacyjne na wyjazdy na studia zagraniczne w ramach programu ERASMUS+ rozpoczyna się 25.02.2025 r. Procedura wyjazdowa „krok po kroku” znajduje się na stronie Biura Współpracy Międzynarodowej UG. Lista uczelni partnerskich znajduje się na stronie Sekcji Obsługi Programu ERASMUS+ UG.
O wyjazd na studia zagraniczne w ramach programu ERASMUS+ mogą ubiegać się studenci Wydziału Chemii UG zarejestrowani na studiach licencjackich, magisterskich lub doktoranckich, zarówno stacjonarnych, jak i niestacjonarnych, którzy spełniają warunki zgodnie z Zasadami ogólnymi realizacji mobilności ERASMUS+/studia w roku akademickim 2025/2026, czyli m.in. znają język wykładowy uczelni goszczącej na poziomie umożliwiającym aktywny udział w zajęciach i uzyskanie zaliczeń oraz wyróżniają się dobrymi wynikami w nauce, przy czym w momencie zgłoszenia swojej kandydatury do udziału w programie Erasmus+ nie posiadają żadnych zaległości w zaliczeniach i egzaminach łącznie z semestrem zimowym 2024/2025.
Spotkanie organizacyjne na temat zasad i kryteriów obowiązujących kandydatów zainteresowanych wyjazdem na studia zagraniczne w roku akademickim 2025/2026 w ramach programu "ERASMUS+" odbędzie się 3 marca 2025 roku o godz. 12.00 w sali D1.
Kandydaci na wyjazd powinni zgłosić się w terminie do 07.03.2025 r. do godz. 13.00 do Pełnomocnika Dziekana ds. Wymiany Zagranicznej Studentów Wyjeżdżających (dr hab. Grzegorz Romanowski, prof. UG; email: ugchem.outgoing@ug.edu.pl pokój B213), w celu dostarczenia i podpisania niezbędnych dokumentów, m.in. formularza zgłoszeniowego oraz decyzji o przyznaniu świadczenia ze środków Funduszu Pomocy Materialnej dla Studentów i Doktorantów UG.
Przewidywany termin rozmowy z Kandydatami zakwalifikowanymi do wyjazdu to 10 marca 2025 w godz. 10.00-13.00, o którym każdy Kandydat zostanie poinformowany mailowo. O wynikach rekrutacji kandydaci zostaną również powiadomieni mailowo do 11 marca 2025 r.