Zajęcia do wyboru
CHEMIA
Studia II stopnia, studia stacjonarne – zajęcia fakultatywne, wszystkie specjalności
Zapisy na zajęcia fakultatywne dla 2 semestru odbywają się po rozpoczęciu roku akademickiego, na początku listopada
Studenci wybierają do realizacji na I roku studiów w 2 semestrze , następujące liczby punktów ECTS z zajęć fakultatywnych
I ROK – SEMESTR 2 |
|
specjalność |
ECTS |
Analityka i diagnostyka chemiczna |
8 |
Chemia biomedyczna |
0 |
Chemia obliczeniowa |
2 |
Chemia i technologia środowiska |
0 |
Wykaz zajęć do wyboru w semestrze 2:
I ROK – SEMESTR 2 – zajęcia do wyboru |
UWAGI* |
|||||
tytuł |
wykład |
ćw. audyt. |
ćw. lab. |
razem |
ECTS |
|
Analiza i wizualizacja danych (zajęcia w formie blended-learning) |
15 |
|
30 |
45 |
3 |
|
30 |
|
|
30 |
3 |
|
|
15 |
|
15 |
30 |
3 |
|
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KChO |
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KBTM |
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KChBN |
|
Metody analizy właściwości fizykochemicznych związków nieorganicznych i ich układów hybrydowych |
30 |
|
|
30 |
2 |
KChOiN |
30 |
|
|
30 |
2 |
KTŚ |
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KChiRŚ |
|
15 |
|
30 |
45 |
3 |
|
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KChA |
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KChBM |
|
20 |
10 |
30 |
60 |
4 |
|
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KBChM |
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KAŚ |
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KChF |
|
Zastosowanie chromatografii cieczowej w chemii i ochronie środowiska |
15 |
|
30 |
45 |
4 |
|
Wszystkie zajęcia kończą się zaliczeniem na ocenę
*Adnotacja w tej kolumnie oznacza, że dany wykład jest wykładem specjalizacyjnym i tym samym obowiązkowym dla studentów wykonujących pracę magisterską w wybranej Katedrze / Zakładzie / Pracowni
**Zajęć nie mogą wybrać studenci, którzy realizują blok zajęć dyplomowych w Katedrze Biochemii Molekularnej
Zapisy na zajęcia fakultatywne dla 3 semestru odbywają się na przełomie kwietnia i maja w roku akademickim poprzedzającym rok, w którym te zajęcia będą realizowane
Studenci wybierają do realizacji na II roku studiów w semestrze 3, następujące liczby punktów ECTS z zajęć fakultatywnych
II ROK – SEMESTR 3 |
|
specjalność |
ECTS |
Analityka i diagnostyka chemiczna |
9 z tego 4 z puli przedmiotów anglojęzycznych |
Chemia biomedyczna |
4 z puli przedmiotów anglojęzycznych |
Chemia obliczeniowa |
4 z puli przedmiotów anglojęzycznych |
Chemia i technologia środowiska |
9 z tego 4 z puli przedmiotów anglojęzycznych |
Wykaz zajęć do wyboru w semestrze 3:
II ROK – SEMESTR 3 – zajęcia do wyboru |
UWAGI* |
|||||
tytuł |
wykład |
ćw. audyt. |
ćw. lab. |
razem |
ECTS |
|
15 |
|
|
15 |
1 |
|
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KChT |
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KBChM |
|
30 |
|
|
30 |
3 |
|
|
|
|
30 |
30 |
3 |
|
|
15 |
|
30 |
45 |
3 |
|
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KChA |
|
Metody syntezy oraz właściwości biochemiczne protein i glikoprotein |
30 |
|
|
30 |
2 |
KChO |
30 |
|
|
30 |
2 |
|
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KTŚ |
|
Oddziaływania związków przeciwdrobnoustrojowych z jonami metali |
30 |
|
|
30 |
2 |
KChBN |
30 |
|
|
30 |
2 |
KBTM |
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KAŚ |
|
30 |
|
|
30 |
2 |
|
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KChiRŚ |
|
15 |
|
15 |
30 |
2 |
|
|
Wprowadzenie do fotochemii / Radiosensybilizatory w służbie onkologii |
30 |
|
|
30 |
2 |
KChF |
30 |
|
|
30 |
2 |
KChBM |
|
30 |
|
|
30 |
2 |
KChOiN |
|
|
15 |
15 |
30 |
2 |
|
Wszystkie zajęcia kończą się zaliczeniem na ocenę
*Adnotacja w tej kolumnie oznacza, że dany wykład jest wykładem monograficznym i tym samym obowiązkowym dla studentów wykonujących pracę magisterską w wybranej Katedrze / Zakładzie / Pracowni
SEMESTR 3 – zajęcia do wyboru anglojęzyczne |
|||||
tytuł |
wykład |
ćw. audyt. |
ćw. lab. |
razem |
ECTS |
10 |
|
20 |
30 |
4 |
|
|
|
15 |
15 |
2 |
|
15 |
|
|
15 |
2 |
|
Chemical equilibria and kinetics in aqueous solutions of coordination compounds |
|
|
30 |
30 |
4 |
|
|
30 |
30 |
4 |
|
15 |
|
|
15 |
2 |
|
Experimental methods for studying chemical equilibria in aqueous solutions |
|
|
30 |
30 |
4 |
15 |
|
45 |
60 |
6 |
|
|
|
30 |
30 |
4 |
|
15 |
|
15 |
30 |
4 |
|
15 |
|
15 |
30 |
4 |
|
30 |
|
|
30 |
4 |
|
Radiochemical methods and radiometric techniques for environment |
15 |
|
|
15 |
2 |
15 |
|
|
15 |
2 |
|
15 |
|
|
15 |
2 |
Wszystkie zajęcia kończą się zaliczeniem na ocenę